Tuesday, March 31, 2009

01 april 2009

Hello; hello;)

Arinie aku blek umah jap cbb aku nak g klinik check belakang.
belakang aku sakit tataw nper..=(
doktor da bagi ubat da nnt aku makan.
Td pagi blaja agama.
tgah khusyuk tetiba ayah aku da datang. melepas. =D
ader ke patot ustzah bg contoh aku ngan daus ngan nabil.
haha.. ta pe, ta pe,
aku da nak kene blek ostel da nie.. ngee~
engat an nak blek esok tp aku nak gy tgk oki ary nie.
aku nak sangat pergi oki. hehe.
smlm amal,shikin,anne ngan aina pegy.

arinie 1 april 2009.
bulan yang ditunggu..=)
hope bulan nie aku akan always TERSENYUM!
SMILE! SMILE! AND ALWAYS SMILE!;)

Bila april tiba hati mula berkata..lalalla


1 comment:

  1. setahun lamanya ,
    perkenalan kita .
    lalalalalal\;))

    ps;hope eyra happy slalu .
    ngee

    ReplyDelete