Tuesday, August 25, 2009

copy dr amal punyer blog,,

haha ,
dgr ini cerita .
funny gler .!
sumpah .
haha
tarikh ni mmg amat bermakna .
actually ssh tol amal nk cter sbb kamu smua tak de kt tempat tu .
hahahahahaha .
kelakar lah .
tyme amal ngh tulis blog ni pcaya lah bahawa amal sdg gelak yang amat teramat sagt .
hahahaa.
nak tau cter tak .
mcm ni .
pada hary tu kami iaitu eyra ,amal and shikin kuar kelas dengan tanpa izin ckgu ,
kami pergi bkn untuk ponteng kelas or wat keje jahat , tapi kami juz g ambik tandatngn cikgu utk buku koko.
then da penat .
tyme tu kami ada kt tgkt 1 .
kami punyer kelas kt tngkt 4.
kamu smua boleh bayang kan tak betapa penatnyer nak naik tangga .
skolah kami ada lif .
tapi pelajar tak dibenarkan naik lif sbb cikgu jer yang di benarkan .
tapi tyme tu syaitan2 sdg mghasut kepala otak kami .
kami ambik decision utk naik lif sbb cikgu tak ada .
haha .
then shikin ckp lah 'wei2 jom naik lof .cikgu tak de ,
then aku ngn eyra yang sdg otw ke tingkt dua .
truuz turun tangga dengan gopoh gapah .
muka kami sgt bersemangta untk naik lif sbb setahun sekali jer kamu tau tak .
hahaha,
then aku ngn eyra sama2 berlari ke lif .
kami berebut sesama sendiri untk smpai ke lif tersebut .
tetiba ..
kaki aku terselit kt kaki eyra .
eyra yang berbody berisi tidak dapat mengawal timbangan .
dan akhirnyer dum .!
dye terjatuh .
tapi yang kelakarnyer
dye bkn tersendak or terpeliut mcm tu .
tapi dye jatuh siap baring ag .
muka dye tyme tu mcm owg ngn mati .
aku tak tjatuh tapi aku gelak kan dye .
smart gler dye jatuh doh .
sumpah kelakar !
then aku ngn shikin ape ag mcm org gler dibuat nyer ,.
kami hanya mampu gelak .
tapi kami tak mampu nk angkat dye sbb kami tgh tahan k.....
shikin plak tgk jer eyra terbaring dlm lif tu dan dia truz rtutup lif takut cikgu nmpak .
yang aku plak .ckp ngn dyen ' eyra ,bangun bangun cpt ty ckgu nmpk .'
hahaha,
aku tak mampu nk angkat dye coz aku msih tergelak .
sepanjang ary tu aku asyk gelak kan dye .
sampia ckgu pun tanye 'nape amalina gembira sgt ni '
aku hanya mampu tersenyum.
baju eyra abes kotor .
tapi naseb baik kami pakai bju sukan tyme tu .
bila aku tgk muka dye aku gelak ,
hahaha
antara dialog kami .
'eyra ,ko okey tak .'(kami gelak )
'eyra , aku mintak maaf tau .sory dol tak sengaja gler tersentak kaki ko .tulah nk berebut lif ngn aku ag .'
'ty mlam ni aku urut badan ko er k .sian kt ko '(kami gelak lag .)
'shikin ,sian kt eyra kan ,da lah sakit tulang belakang '
'eyra ,aku tak boleh lupa loh .'
eyra ,tragedis 200809 okey '(aku gelak ag )
'eyra aku .. hahahaha '(gelak lagi .)
'eyra ,aku mintak maaf au aku tak senjaga gler .sori sori '
'eyra mybe balasan ko kot sbb naik lif tnapa kebenaran '
hahahahahahaha =D
eyra thank creates memories 09 .
dialog eyra 'sakit ar amal "
'ermmm myb da tertulis aku jathu ary ni '
'malam ni uurut badan aku '
dia pun tergelak sama .
'ko tau tak ,aku tak mampu gler nak bangun tadi tapi sbb aku takut ckgu nmpk aku bangun gak .'
EYRA I LOVE U SO MUCH LOH .
AKAN KU INGT SAMPAI MATI TRAGEDIS 200809
aku mampu tersenyum bila mengenang kan tarikh ni .kenangan ini '
aku bahagia ,!
tapi actually aku mintak maaf okey !

No comments:

Post a Comment