Friday, March 20, 2009

21 Mac 2009

Tenkiu coz reply my msg =)
Semalam eyra ngan family g mkan 'chiken chop' .. Nyum2 ta shedap pown.
Tom yam is better u know,,
suppose my adeq asyaf blek tahfiz tp ta jd so kuar mkan je laa.
Kat situ sgt bosan so i created my own msg. Haha.
Eyra just try anta kat Ros, Salam & Zal
and... this is ape yg eyra dpt;)

1st dis is what i've send to them;
1. Yakinkah kamu seorang yang jujur?
2. Yakinkah kamu seorang yang amanah dan pegang pada janji?
3. Pernahkah kamu menipu saya?
4. Antara mata, tangan, kaki, mulut, hidung, muka dll anggota badan saya, apa yang kamu suka?
5. Tarikh yang kamu akan ingat saya?
6. Salah satu janji kamu pada saya? jika ada;
7. No yang sesuai untuk kamu dan saya?

2nd dis is apa yang diorang reply;

From Ros my mommy =)
1. Yes!
2. Yes!
3. Pernah untuk kebaikan (haha)
4. Pipi
5. 9.4.09
6. Takkan pernah lupakan kau
7. 95

From Salam my staz ;)
1. Yes.
2. Yes.
3. Tak pernah.
4. Ur smile.
5. All time we've spend together
6. Akan azan pada 9 april
7. (9.) eyra- 9 april
alam- bulan 9

From Zal my bodyguard;D
1. Tak.
2.Tak.
3. Saya rasa tak.
4. Mata, muka.
5. 9 april.
6. Saya akan sentiasa ada dengan kamu
7. 69

Thats all; THE END.. =)

p.s.t; suddenly bgon pagi on fon tetiba bby anta msg yang aku buat smlm tu..
dats mean msg yang aku buat sudah tersebar. haha
Dats so funny. =D

No comments:

Post a Comment